[Köpes] - 3d-skrivare & filament

Avdelning som handlar om 3D-skrivare, 3D-utskrifter samt relaterade frågor
Användarvisningsbild
MODDAN

[Köpes] - 3d-skrivare & filament

Inläggav MODDAN » 2017-dec-05 16:12

Hallå alla glada!

Glad att jag lyckades hitta ett svenskt forum för 3d-skrivare och tänkte börja med lite inköp så jag kommer igång på riktigt.
En nära vän har en 3d-skrivare som jag kan låna ibland, men nu är det dags att börja bli oberoende.

Önskar således köpa någon liten, billig skrivare som kan fungera bra som första leksak innan man hittar rätt köl och vet vad man ska skaffa för seriösa saker. Ute efter en nybörjarskrivare i 2000-3000kr klassen. Gärna en Flashforge Finder från Gubbdagis som någon tröttnat på och kan tänka sig bli av med billigt. Kan eventuellt gå upp lite i pris beroende på skick och vad jag får med i paketet.

Filament, PLA, 1,75mm, svart.
Vill ha lite svart filament att använda in min väns 3d-skrivare (om jag inte får tag i en egen först) då han har alla färger man kan tänka sig... utom just svart. Köpte själv en kilorulle med filament via postorder, men när det kom fram visade det sig att jag hade valt "blue" istället för "black", vilket var lite dumt. Det är en splitter ny, oöppnad, Luxorparts 1,75mm filament i blått, så om någon vill byta en ny svart rulle mot en blå går jag med på det utan att blinka!
Vill ha någonstans 50-100g svart filament då jag ska skriva ut en liten grej på prov. Kom gärna med prisförslag och jag möts gärna upp för att göra afförer.

Jag finns i centrala Stockholm och möts gärna vid Centralen, Hötorget, Stureplan, etc.

Återgå till "3D-skrivare och 3D-utskrifter"