Återkommande årlig Animate-träff! När skall vi ha det?

Nyheter, frågor och svar om detta forum!
Användarvisningsbild
Heero
Kontakt:

Inläggav Heero » 2006-mar-11 23:22

Låter utmärkt :)

Användarvisningsbild
Björn Nilsson
Kontakt:

Inläggav Björn Nilsson » 2006-mar-12 1:21

Jag skriver på närsomhelst för valsafari i finspångsån!!!!
/Björn Nilsson

Alla som inte heter nånting annat heter Björn.

Gustav Göransson
Moderator
Kontakt:

Inläggav Gustav Göransson » 2006-apr-17 16:19

Mona skrev:Den 12-13 maj ser det ut att bli i Norrköping. Mer info kommer snart om vad vi tänkt oss... :)

Antar att det kommer mer info om det här snart. Men det damp ner ett brev i min inbox precis nu om "Creative Tools 3D EXPO 2006", är det här som är det sk. "årliga Animate-mötet" eller är det något annat evenemang från Creativetools sida? Lite nyfiken bara =)

Gustav Göransson
Moderator
Kontakt:

Inläggav Gustav Göransson » 2006-apr-17 16:21

Mona skrev:Den 12-13 maj ser det ut att bli i Norrköping. Mer info kommer snart om vad vi tänkt oss... :)

Antar att det kommer mer info om det här snart. Men det damp ner ett brev i min inbox precis nu om "Creative Tools 3D EXPO 2006", är det här som är det sk. "årliga Animate-mötet" eller är det något annat evenemang från Creativetools sida? Lite nyfiken bara =)

Användarvisningsbild
Mona
Administratör
Kontakt:

Inläggav Mona » 2006-apr-17 18:56

Det här är ett evenemang som vi hoppas att så många Animate-medlemmar som möjligt kommer på. Alla är välkomna! :)

På kvällen kan vi ha trevligt tillsammans precis som vi brukar på Animate-träffarna och på lördagen kan vi köra workshop/LAN. :)

Jag ska precis fixa en tråd om 3D EXPO för er som inte fått vårt nyhetsbrev. Om ni skulle vilja prenumerera på nyhetsbrevet fortsättningsvisså kan ni gå till denna sidan och registrera er för det.
http://lists.creativetools.se/

Användarvisningsbild
Paulo Kiefe
Administratör
Kontakt:

Inläggav Paulo Kiefe » 2006-apr-17 18:57

Efter det här 3DExpo-mötet kommer vi att kunna umgås på kvällen allihopa, äta gott, ha kul, prata 3D och dagen efteråt (lördagen) kommer vi att vara i våra lokaler och meka en massa med 3D, LANA osv. Det blir stor risk för att vi äter pizza då ;)

Användarvisningsbild
Maximus3D
Kontakt:

Inläggav Maximus3D » 2006-apr-17 19:05

OH!! pizza.. blir det pizza då måste jag bara försöka ta mig dit :D kosta vad det kosta vill..

/ Max

Användarvisningsbild
milos fehir
Ort: Lund, Skåne, Sverige, Europa, Terra, Solsystemet, Vintergatan, Universum...och sen då?
Kontakt:

Inläggav milos fehir » 2006-apr-17 19:37

Tips på vart man kan sova när man är där då? Nått trevligt vandrarhem eller liknande billigt? =) Vore jättetrevligt o få träffa folk, får titta på massa fint 3d osv =) Pubkväll och pizza låter utmärkt det med.

Finns kanske nått nattåg man kan hitta för o komma i tid. =)
- Löfqvist & Kozic Konsult -
- Ta en rundtur i min virtuella lägenhet -

"The max is all around us, it combines us, penetrates us, the box, the sphere, the glass, the stone, the teapot. Luminous beings are we, rendered by powerful algorithms...not this crude matter."

Användarvisningsbild
Mona
Administratör
Kontakt:

Inläggav Mona » 2006-apr-17 20:07

Milos Fehir skrev:Tips på vart man kan sova när man är där då? Nått trevligt vandrarhem eller liknande billigt? =)

http://www.turistgarden.se/
Det är ganska nära faktiskt, visste inte att det fanns ett vandrarhem där. I stort sett bara att ta sig förbi polisstationen och vidare Kungsgatan upp. En promenad på 10-15 minuter.

http://www.abborreberg.se/
Ligger ca 2 km från centrum vid Bråviken. Man tar sig med buss 111 till/från stan.

Det var nog dem som var närmast. Pronova konferenshotell kostar ca 595:- per natt om ni anger att ni är vår gäst.

Användarvisningsbild
Conny
Moderator
Kontakt:

Inläggav Conny » 2006-apr-17 20:21

Jag är på väg till Norrköping :) Med lite tur kommer jag på Expo:t på dagen.
I vilket fall som helst så kommer jag på kvällen.

Conny
Hermelin IT-partner AB <- Sveriges bästa ATC (Autodesk Training Center) -> cad-utbildning.se
Liebe ist für alles da!

Användarvisningsbild
Heero
Kontakt:

Inläggav Heero » 2006-apr-17 22:24

Men kommer det här bli den "stora träffen" på året, eller har ni bara passat på att ha det i samband med 3d expot? Alltså om ni ska ha en enskild som endast är gjort för en animate träff?

Jeppe

Användarvisningsbild
Mona
Administratör
Kontakt:

Inläggav Mona » 2006-apr-17 22:30

Heero skrev:Men kommer det här bli den "stora träffen" på året, eller har ni bara passat på att ha det i samband med 3d expot? Alltså om ni ska ha en enskild som endast är gjort för en animate träff?

Jeppe

Det är vi, Creative Tools, som anordnar 3D EXPO, det kanske inte framgår i den här tråden. Själva skulle vi vilja att man såg hela arrangemanget som en anledning för likasinnade att mötas, ta del av intressant information samt umgås och ha trevligt. Om det heter Animate-träff eller inte spelar kanske inte så stor roll?

Användarvisningsbild
Magnus Pettersson
Kontakt:

Inläggav Magnus Pettersson » 2006-maj-01 18:13

låter trevligt, man kanske skulle ta o åka ner till norrk och mingla runt lite =) Vad är det som är på lördagen då? orkar nog inte släpa med mig datorn för en dag =)
Online portfolio: http://www.omegan.se

Användarvisningsbild
Mona
Administratör
Kontakt:

Inläggav Mona » 2006-maj-01 20:30

På lördagen kommer vi att ha öppet hus, det blir 3D-snack och workshop i våra lokaler. Det finns ca 10 datorer i lokalen, så det finns självklart möjlighet att använda en av dem. Skriv gärna det när du anmäler dig så kan vi reservera en av dem till dig. :)

Återgå till "Forumrelaterat"