Vilken skola är bäst? gscept, game gotland, Skövde etc?

Kurser, länkar, skolor, mm.
sackaross

Vilken skola är bäst? gscept, game gotland, Skövde etc?

Inläggav sackaross » 2011-jun-19 13:01

Hej!

Nu är det visserligen långt kvar till HT 2012, men...
Finns det några som går på diverse utbildningar, vad tycker ni?

Om man har en del erfarenhet redan innan. Är det värt att ta en utbildning i sverige då? (jobbat lite etc)

Game på gotland verkar rolig men känns lite som 90% kommer direkt efter gymnasiet. Man vill hamna med blandat folk...

Gscept är det som verkar vettigast. men kollar man runt verkar dom ha ett svagt första år, stämmer detta?

Tacksam för input om de olika skolorna där ute. Tack!!

Användarvisningsbild
forsgren
Kontakt:

Re: Vilken skola är bäst? gscept, game gotland, Skövde etc?

Inläggav forsgren » 2011-jun-19 16:18

När det gäller detta fält så handlar det mer om att du får tid på dig att utvecklas själv. Du får nog räkna med attt vart du än hamnar så måste du själv ta huvudansvar för att leta upp fakta och bli bättre inom 3d. Vad skolan ger är då främst tid och möjlighet att träffa andra 3dnissar.

Jag har inte hört så mycket från de andra ställena men själv gick jag Skövde, och jag kan väl inte säga att det var så väldigt hett. Många som gick tillsammans med mig är fortfarande kvar där, eller sysslar med annat nuförtiden.

Men som sagt, först och främst handlar det om DIG och inte om skolan du väljer.

sackaross

Re: Vilken skola är bäst? gscept, game gotland, Skövde etc?

Inläggav sackaross » 2011-jun-19 16:29

Tack för svar.

Självklart ligger mycket på individen. Men det handlar också mycket om vilken klass man hamnar i... och vilka personer som skolan lyckas locka.

Var sugen på gotland men när man söker på youtube så verkar det sådär. Känns som man plockar folk utan erfarenhet direkt från gymnasiet. Någon som går där som kan krossa min fördom? Hoppas verkligen det.

Återgå till "Utbildning - Böcker - Skolor"