rsalonen's Zbrush Sketchbook

Här kan du publicera dina pågående 3D-projekt, allt från 2D-skisser till ditt färdiga resultat. Du kan också ge och ta emot konstruktiv kritik. Läs alltid författarens hela inlägg och respektera deras önskemål om kommentarer.
rsalonen

rsalonen's Zbrush Sketchbook

Inläggav rsalonen » 2009-dec-03 16:14

Hej alla, nyregistrerad här, fast jag har hållt till inne på irc kanalen ett tag nu.

Tänkte posta en liten "sketchbook" där jag lägger lite zbrush skulpteringar men även andra modeller.

Här är lite saker jag jobbat med senaste tiden, mesta är icke texturerat som ni ser (måste öva mer på att texturera).

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Kommer lägga upp mer snart :) Ni får gärna ge kritik :)

Användarvisningsbild
Kirgan

Re: rsalonen's Zbrush Sketchbook

Inläggav Kirgan » 2009-dec-04 20:38

Gillar den första, den har lite mycket bucklor på kroppen men den ser bra ut. De andra behövs fixas lite på, proportioner och anatomi. Men bra jobbat.

rsalonen

Re: rsalonen's Zbrush Sketchbook

Inläggav rsalonen » 2009-dec-06 3:34

Tack för svar :) Om du syftar på dom stora händerna och fötterna på "hulken" karaktärern så är det med mening :)

Här är en ny modell jag jobbat på några dagar, det återstår en hel del detaljarbete, men grunden är där nu. Han ska även hålla i en stor lans och en sköld. Jag vet att det vore tekniskt omöjligt att röra sig i den rustningen men jag går mer på looks än funktion i detta fall :)

Bild

Återgå till "Galleri - Utveckling - WIP"