Street fighter 4

Har du en rolig historia, lek, bild eller videosnutt? Dela med dig och lägg den här! Detta är också stället att prata om dator- och konsollspel.
Användarvisningsbild
Peder K
Moderator
Kontakt:

Street fighter 4

Inläggav Peder K » 2009-mar-02 16:57

Nån som spelar? Jäklar va svårt spel säger jag bara, eller som min kompis säger...jag börjar väll bli gammal :)

Anyways, "metsu haudoken" på Ryu, nån som fått in den o kan ge lite tips? Satt i en timme igår o försökte men det ville sig inte alls :(

Användarvisningsbild
Sebastian Ek
UNIX-Skägg
Kontakt:

Re: Street fighter 4

Inläggav Sebastian Ek » 2009-mar-05 16:31

Jepp, grymt bra spel :) har äntligen låst upp alla gubbar och gummor ;)

Hardest är svååååårt!!!!

Användarvisningsbild
milos fehir
Ort: Lund, Skåne, Sverige, Europa, Terra, Solsystemet, Vintergatan, Universum...och sen då?
Kontakt:

Inläggav milos fehir » 2009-mar-05 18:45

Vill haaa =(
- Löfqvist & Kozic Konsult -
- Ta en rundtur i min virtuella lägenhet -

"The max is all around us, it combines us, penetrates us, the box, the sphere, the glass, the stone, the teapot. Luminous beings are we, rendered by powerful algorithms...not this crude matter."

Användarvisningsbild
Peder K
Moderator
Kontakt:

Inläggav Peder K » 2009-mar-05 20:36

själv drog jag igenom spelet på easy genom att croucha och heavy kick:a. Inte speciellt spännande men nu har jag gubbarna och kan, försöka, spöa alla fjortisar :)

Användarvisningsbild
milos fehir
Ort: Lund, Skåne, Sverige, Europa, Terra, Solsystemet, Vintergatan, Universum...och sen då?
Kontakt:

Inläggav milos fehir » 2009-mar-05 22:54

Peder K skrev:själv drog jag igenom spelet på easy genom att croucha och heavy kick:a. Inte speciellt spännande men nu har jag gubbarna och kan, försöka, spöa alla fjortisar :)

Funkar det inte längre att lira Ryu och dra hadoukens och tatsumaki-senpu kyaku ( yay wiki för den stavningen, hans whirlwind kick ) igenom allt och alla? Kanske nårra shoryukens som i typ, alla Street Fighter spel innan?...måste testa detta spelet snart blir så schuugen :s
- Löfqvist & Kozic Konsult -

- Ta en rundtur i min virtuella lägenhet -

"The max is all around us, it combines us, penetrates us, the box, the sphere, the glass, the stone, the teapot. Luminous beings are we, rendered by powerful algorithms...not this crude matter."

Användarvisningsbild
Sebastian Ek
UNIX-Skägg
Kontakt:

Inläggav Sebastian Ek » 2009-mar-16 10:49

Peder K skrev:försöka, spöa alla fjortisar :)

Precis vad jag också försöker :)

Återgå till "Skämt, lek, video och datorspel"