Brytande vågor

Konir
Inlägg: 2
Blev medlem: 2011-jan-26 21:36

Brytande vågor

Inläggav Konir » 2011-jan-26 21:42

Jag är relativt ny på 3D och har stött på ett problem i ett utav mina projekt. Projektet i fråga är ett fyrtorn stående på en klipphäll ute i vattnet. Jag behöver på något vis skapa en snygg vågbrytning då vågorna slår emot klippan i sig. Någon som kan komma med några bra råd för hur man kan göra detta?

Användarvisningsbild
urban_h
Inlägg: 248
Blev medlem: 2006-jul-30 2:55
Ort: södermalm

Re: Brytande vågor

Inläggav urban_h » 2011-jan-27 18:43

Prova med "Realflow 5"

/ urban


Återgå till "Partiklar - Dynamics - Hair - nCloth - Fluids"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 0 och 0 gäster